Változás(ok)

EM-nek már a múlt hét végén felvetettem, miután hazament Hamburgból, hogy szerintem nem haladunk jó irányba, illetve hogy semmilyen irányba semmiféle mozgást nem végzünk, így miután először alaposan irritálódott a helyzettől és az ötletemtől, a héten több fordulóban elemeztük a helyzetet és ő is belátta, hogy ennek így tényleg nincs értelme és igazam van. Micsoda meglepetés. Mit is mondhatnék? Mindkettőnknek szar hete volt, a tényfelismeréssel vegyített kupaktanácskozás nem volt éppen fájdalommentes, de abban általános volt az egyetértés, hogy az útjaink nem válnak el teljesen.

A jövő vasárnaptól már most fázik a lábam... Nem vagyok rá felkészülve, hogy zsinórban 7 germánnal folytassak bájcsevejt, akiket utána kis papíron értékelnem kell és ha egyezés van, találkozni is velük. Tisztára, mint a piacon: szép darab répa / hús / karalábé! Lemérem. (Na jó, a pasikat talán nem.) Ha tetszik, magammal viszem haza. Mármint a karalábét és a répát. Pfff... ezt inkább abba hagyom.

D. szerint ugyan általánosan szupercuki, ha valakinek egy kis akcentusa van (márpedig nekem van egy kevés, minden gyúrás ellenére, csak azt nem tudják a jó germánok felismerni, hogy milyen), bár azt is el tudom képzelni, hogy csak meg akart nyugtatni, úgyhogy a jövő héten ki fogom dolgozni a leginkább logikus kérdésekre a leginkább logikus válaszaimat, amiket utána betanulok, biztos, ami biztos. Ennyi emberrel egy este alatt már rég nem volt dolgom. 

Hogy túlzásba viszem-e az ökölbeszorulást? Igen, tudom!!! Áh, deeeehogy! 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Szerző! (Aki ráadásul rendkÍvül izgatottá teszed a közt az eltávolÍtott bejegyzéssel....vajh mi lehetett...?!) Mikor lesz mán új poszt! Tűkön ülve várjuk! :)

    VálaszTörlés
  2. Különben a német perfekcionalizmusnak (létező szó ez egyáltalán?) olyan mérhetetlen magas fokára léptél ezzel a leglogikusabb kérdésekre kidolgozandó válaszsorral, hogy nem is vagyok benne biztos, hogy ne aggódjak-e :) Az én kérdéseim ilyenek lennének: mi volt a legfurcsább dolog, amit megettél? Gondoltál már arra, hogy milyen lenne az élet jegesmedveként a Vrangler szigeten? És milyen? Neked dévidhászelhof vagy bÍrgrilsz jön be inkább? Szerinted hogyan tudott mcgywer mindent megszerelni egy bugylibicskával? Magyarország az Európa? Figyu, a lángost ti tényleg nutellával meg banánnal eszitek? Menekültjogot kaptál, amikor átszöktél a határon? (Én is láttam ám az orbános-diktatúrás videót) VAGY amik tipikus kérdések lehetnek egy rapidrandin: Az első randin is ágybavihető vagy? Viselsz bugyit? Tanga vagy franciabugyi? Mi az, amit sosem csinálnál az ágyban...?

    (Nekem ilyenek a társkeresős élményekről maradt emlékeim. Kivéve Sanyi. Az a sztori máshogy vicces.)

    (Most esett le, hogy a szerző az Dina, nem pedig te, a poszter... no mindegy... Poszter, höchöc... lám, mit csinál egy élhető értelemmel a statisztika vizsga)

    VálaszTörlés
  3. Blanka, én nem távolítottam el semmit!!! Se a kommenteket itt (a tiédet és anyuét… Azt nem ti távolítottátok el???) Mire gondolsz?

    Mivel a nekem szánt csoport még be sem telt teljesen (ezt látom a neten), nem merem biztosra mondani, hogy a vasárnapi mókából egyáltalán lesz valami… Meglátjuk.
    A héten elöször rendkívül szar napjaim voltak, nem volt kedvem (meg témám sem) írni, most meg nem érek rá, mert este Maltével találkozom koktéivási céllal egy erre kijelölt semleges és veszélytelen helyen, ami semmi esetre sem a lakásom, holnap Berlinbe kell mennem, nem tudom mikor érek haza, lásd elözö Berlinbe menés (hajnali3)…

    Facit a türelmetlenkedöknek: péntek este vagy legkésöbb szombaton lesz új poszt. :)

    VálaszTörlés
  4. A posztot anyud távolÍtotta el, később nekem is leesett...

    Az események meg olyan tempóban sorjáznak, hogy juhú-wáhá-miiii? Mit keres ott Malte? (Téged?) és egyáltalán, wazzemivan? KÍváncsian várom a beszámolót! És jó utat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kommentet. izé. Szét vagyok esve.

      Törlés
    2. Nincs semmi izgi, 6 hétig csinál valami minimelót itt Hamburgban és "ha már itt van" alapon találkozunk egy valamire.

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...