Tigris és oroszlán vs. pingvin

O. remekbe szabott és egyben kurva drága társkereső oldalán vagyunk, ahol kapott valami üdvözlést egy ismeretlen nőtől, amit azonnal látnom kellett nekem is, a többi no comment:

- Khátá, kkkhhhhh szerinted válasz képpen küldjünk neki ilyen rendszer által generált vicces kérdéseket?
- Hát nem tudom... Küldjünk. Vagy inkább válasz képpen rendes válaszokat is küldhetnénk neki... Ez komolyan olyan, mint az oviban.
- Rendben! Nézd, itt lehet 5 kérdést kérni, amit a rendszer tesz fel először neked, aztán neki is. Első kérdés: az állatkertben mit nézel meg legszívesebben?
- Nem hiszem el, hogy 2 felnőtt ember (velem együtt már 3!) ezzel a szarral komolyan foglalkozik. Mondd a lehetőségeket, amik közül választani lehet!
- a) oroszlán és tigris, b) pingvinek, c) majmok, d) madarak. Szerintem a pingvinek a legaranyosabbak, én őket nézném meg. Te?
- Én a tigrist és az oroszlánt. 
- Oké, akkor beikszelem, hogy tigris és oroszlán. Khhhh...
- MÉ ikszelnéd már be, hogy tigris és oroszlán???? Hát nem most mondtad, hogy te a pingvineket néznéd meg? Ne a tigris és oroszlánt ikszeld, mert az hazugság!
- Mööhh... de mi van, ha azt hiszi a csaj, hogy ilyen puhapöcs vagyok, mert a pingvineket ikszeltem be?
(Na én itt már az asztal alatt fetrengtem, mert nem hittem el, hogy komolyan ezen vitatkozunk.)
- Hát figyelj, szerintem ha a férfiasságodat az alapján fogja a csaj megítélni, hogy nem a tigrist és az oroszlánt szereted, hanem a pingvineket (a majomról meg a többiről nem is beszélve), akkor ahhoz csak gratulálni tudok.


És bátor volt és kőkemény és felvállalta a véleményét és beikszelte, hogy pingvin.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...