Vízi macska

Két dologra jöttem rá (persze többre is, de a posztot ezek közül közvetlenül csak kettő érinti):

1. a P-vel közös 10 napos augusztusi hazamenés úgy tűnik, eléggé foglalkoztat tudat alatt.
2. a reggeli felébredés után nem szabad magunkat visszakényszeríteni aludni, mondván, hogy szombat reggel nyolckor NEM KELÜNK még FEL, mert onnantól csak hülyeségeket lehet álmodni.

Hogy miért?

Ma reggel valamilyen tragikus okból már nyolckor felébredtem... és azzal a lendülettel vissza is csuktam a szemem, majd azt álmodtam, hogy P-vel a Balatonon vagyunk, ahol éppen valami vízbemenős lépcsőnél állunk sorba. A környezet és a vízivilág meglepően hasonlított a Balti-tenger & környékére. Nagy nehezen leküzdöttük a rettenetes tömeget (ami megint inkább Balaton), belemásztunk a vízbe, ahol nézegettük a rengeteg vízi növényt, halakat és egyéb élőlényeket (ez meg valami Tropicarium, mert ilyen se a Balatonon, se a tengeren nincs), majd felfedeztem valami nagyon furát: egy vízimacskát, aki a halak között úszkált, halál cuki volt és teljesen ugyanúgy nézett ki, mint egy sima házi cica, azzal a különbséggel, hogy a víz alatt élt. 

Hát most mit mondjak? Nem ittam lefekvés előtt semmit és tele sem zabáltam magam. A vízimacska viszont annyira jó volt, hogy egész nap azon jár az eszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...