Az autó-forgalombahelyezés az új hobbim

Hihetetlen, mennyire hülye vagyok…

Az egész úgy kezdödött, hogy a múlt hétre tervezett Fordból inkább egy fekete 1.9 TDI Golf lett. Olyan, mint az eddigi, csak fiatalabb és nem 4, hanem 2 ajtós. Nodenemezalényeg - montaja Babi néni. Szépen foglaltam magamnak a múlt héten online forgalombahelyezési idöpontot, ami ma lett volna, de mégsem ma volt. Hogy nem értitek? Elöször én sem értettem.

Tegnap munka után szépen elzötyögtem P-hez, mert úgy volt megbeszélve, hogy nála nézzük a német-algír meccset, mert egyikünknek sem volt kedve este 10-töl éjfélig valami kocsmában nyomorogni, így nagy mennyiségü epres-pezsgös szmötyivel felszerelkezve, rendkívül kényelmesen, ágyból néztük a focit. Elöre fájt a gondolat, hogy 7:40-kor már a forgalmi bázison kell lennem, azaz legeslegkésöbb fél hétkor fel kell kelnem, átfurikázni fél Hamburgon, majd a világ másik feléröl újra át a városon, vissza dolgozni. Evvan, el kell fogadni, ez a feltétele, hogy végre vezethessem az új járgányt. Ennek szellemében fel is keltem szépen, kicsit nagyon szenvedtem, elmondtam P-nek, hogy nyüüühüüüüüüü és azt is, hogy nyüüühüüühüüüüü, majd hajnalok hajnalán elindultam szépen a dógomra. Ezerháromszáz útlezárás, elterelés és hatszáznyolcvan zsákutca után végre nagy nehezen, sok idöveszteséggel elértem a célt, persze rohannom kellett, hogy 07:40-re felérjek a második emeletre (ehhez hozzá tenném, hogy 7:39-kor szálltam ki a kocsiból), nem gyenge sprintet nyomtam, csak úgy lifegett mögöttem a piros kosaram, amiben a P-töl reggel elhozott bugyik, zoknik és egyebek laknak (mert a múlt héten ugyan kiharcolta magának, hogy egy darab használt bugyit a szennyestartójában hagytam azzal a jelszóval, hogy ha én mosok rá nálam, akkor ö is akar, de én jobban szeretem az ilyet mégis inkább magam intézni, na…), lényeg a lényeg berobbantam nagy nehezen pontban 7.40-kor a nyüves forgalmi bázisra, épp megjelent az ügyfélszámom a váró kijelzöjén, levegö után kapkodva beromboltam a megfelelö irodába, ahol az egyik munkatárs közölte velem, hogy nem is mára van idöpontom, hanem holnap 7:40-re.


Hát mit mondjak? Visszakullogtam a parkolóba, újra átautóztam fél Hamburgon és csiribí-csiribá, huss a sok csiga, röpke 60 perc alatt már a munkahelyemen is termettem. Remek móka volt, holnap is elmegyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...