Fúrós Gizi...

Azt szeretném mondani kedveskéim, hogy én Wilson egyedül felfúrtam oldszkúl kölcsön-FÚRÓGÉPPEL meg tiplikkel meg minden szarral, ami még kell hozzá a világszám szép fametszeteket, amiket idesapám küldött nekem szeretettel (illetve javítom magam: az öt darabból eddig hármat fúrtam fel, mert kicsit féltem, hogy a nonstop füvezős agresszív állat szomszéd feljön és beveri a számat, mert este nyolckor még fúrok, így még hátra van két fametszet, akik a nappaliban fognak lakni). 

Íme:



2 megjegyzés:

  1. Szép. Respect. Most már csak az ömlengős posztokat várjuk új életed virulásáról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szerintem összekeversz a www.oemlengesemtoertenetegermaniaban.blogspot.com-mal... :)

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...