Balti tenger - próbanyaralás

Az elmúlt négy nap remekül telt, az együtt nyaralás tesztprogram 2.0 hivatalosan is működni látszik: nem gyilkoltuk egymást halomba és nem is veszekedtünk, kicsit se, sőt, még azt is majdnem birka türelemmel viseltem - ami egyébként egyáltalán nem jellemző - amikor péntek éjjel P. a bedugult orra és a vacsorához elfogyasztott nagyobb mennyiségű bor miatt ordítva horkolt bele a fülembe és az éjszaka felébresztős dühroham helyett egy fél órányi sikertelen "de akkor is elalszom"-mondogatás után egyszerűen feladtam, fogtam a takarómat és átmentem a nappaliba aludni.

A kis piros, norvég kinézetű fakunyhónk a tengerparttól ötven méterre volt, minden nap baromi nagyokat sétáltunk, este pedig grilleztünk, miután a szereposztást nagy egyetértéssel úgy alakítottuk, hogy P. mindenkori felségterülete a konyha lett, azaz (általában egyébként is) ő a főszakács, én pedig a kukta, aki asztalt terít, feltölti a poharainkat, bepakol a mosogatógépbe/kipakol a mosogatógépből és nagyjából folyamatosan pakol a séf után.









3 megjegyzés:

  1. Próbakomment és próbanyaralás? Nem vagy valami magabiztos mostanában! :) Irigy-irigy, biztos nagyon jó volt, legalábbis a fotók alapján úgy tűnik... (a kommentjeidet pedig látom és jóváhagyom, amit észre is veszem őket a jóváhagyandók között) Nemsokára én is posztolok...Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Rákot is? :-) Nyammmm, seufz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ràkot is. Tudom, kifordultam magamból... ;)

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...