Összefoglalom az elmúlt napokat

Mivel otthonról nem sikerül egy hete egy tisztességes posztot idehegeszteni, az irodából írok, hosszú ö és ü nélkül.

A lakásban még mindig áldatlan állapotok vannak, a cuccaimnak az a fele, amit ritkán használok, még mindig kartonokban áll, mert nincs idöm kipakolni: vagy P. van nálam és azért nem pakolok, vagy én vagyok nála és azért nem pakolok, vagy mindketten valahol máshol tartózkodunk, mint például holnap este, amikor is az  operába megyünk operálni. Kicsit ver a víz, mert az ilyen szintü elegáns megjelenés nem annyira az én asztalom, maga P. is megütközött, amikor a lakásban a hétvégén véletlenül belebotlott a kifejezetten erre a célra vásárolt, fekete, magas sarkú cipöimbe. Nem látott még rajtam ilyet, na. Vicces lesz, mert holnap munka után valószínüleg egyenesen fejest ugrok a kultúrprogramba, mert nem lesz idöm haza menni, letusolni, átöltözni, újra autóba ülni, úgyhogy a három urak is szemtanúi lehetnek a ritka pillanatok egyikének, amikor úgy nézek ki, ahogy. Hát reméljük a legjobbakat.

Röviden, tömören összefoglalom az utóbbi eseményeket, nem idörendi sorrendben: voltunk a Hamburg-Ohlsdorf-i temetöben, ami európa legnagyobb parktemetöje, olyasmi, mint a kerepesi Budapesten, csak nagyobb, majdnem 400 hektárnyi területet foglal el, börig áztunk a szakadó esöben, szép volt. Jártunk továbbá szaunázási céllal fürdöben, ahol vizuális péniszüberdózist kaptam: én voltam az egyedüli, aki egyszál törölközöben csellengett az épületben és a szaunákban, MINDENKI MÁS tök meztelen volt. Nem volt külön öltözökabin sem férfiak és nök számára, hanem mindenki ugyanabban a teremben öltözött át, nagyjából egymás elött. Hogy sokkot kaptam-e? Igen. Hát most mit mondjak? Ha csak ketten lettünk volna, nem lett volna vele egy szál gondom se, de az, hogy tök meztelenül bemerészkedjek a szaunába, ahol rajtunk kívül még számos további emberek lógatják a p*csüket - már bocsánat - azt annyira nem preferáltam. Ha már valakivel meztelenül lógatom a p*csömet, leginkább kettesben szeretem e nemes müveletet végrehajtani. Mert ilyen prüd vagyok.

De nem baj, majd szépen eröt és bátorságot gyüjtök és a következö alkalommal lehúzok egy felest a program elött és én is meztelenül nyomom az ipart, mint mindenki más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...