Péntek este

Ide megyünk holnap. A hivatalos idegeskedést még nem kezdtem el már rég elkezdtem, mert még mindig nem tudom, mit vegyek fel és nem lesz időm holnap este mérlegelni, mivel úgy fogok a munkából hazaesni, majd 19:23-kor pontban megjelenni G. főhadiszállása előtt (mivel nekem esik útba az egész kóceráj, így vagyok olyan rendkívül jó fej, hogy érte megyek George járművel (ejtsd: Dzsordzs. Ő Zsolti utódja, a neve D-től származik, majd a hétvégén bemutatom nektek ő autóságát).

(És mi van ha leeszem magam??? Mi van ha kiderül, hogy igazából egy malac vagyok? Egy magyar malac. Egy mangalica!!!)

7 megjegyzés:

  1. Egy magyar Mangal Ica, aki csak egy Zala nevű indiai étteremben bÍr vacsorálni... Jáj, Kátya, há mi lenne? Előbb-utóbb úgyis rájön, hogy te vagy te! És ha nekünk jó vagy Így, akkor neki is, vagy TÖS!

    {Addig is nézegesd a bazi nagy görög lagzit esténként szorgalmasan...-kizárólag kultúrantropológiai szempontból, nem másér'. Egyszer láttam egy német filmet egy németo-beli görög származású fiúról és a német barátnőjéről, nagyon jó volt. Napok óta próbálok rájönni, hogy mi volt a cÍme, hogy ajánlhassam ( Nem okÍtási célból, hanem mert tényleg jó volt)}

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Maria, ihm schmeckt´s nicht" a címe és egy németországi olasz csajról és a német pasijáról szól, akik a remekbeszabottan déli mentalitású olasz rokonok miatt majdnem szét is mennek. Szerintem ezt láthattad. :)

      Törlés
    2. Nem, nem erre gondolok. Mint kiderült, a csávó nem görög származású, hanem török származású. A cÍme Kebab kapcsolat. Úgyhogy sehogy se stimmel. (De rájöttem!)

      Törlés
  2. o, erről van film is? bocsánat hogy belekotyogok...csak épp ezt a maria-könyvet olvasom :)
    ez a film címe is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a posta segítségével kölcsön is tudom neked adni, megvan dvd-n (németül), ha szeretnéd… Nagyon jól megcsinált film!

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...