Bútornézés 1

Tegnap tettem egy újabb kört a Kauflandban, mivel az első érdeklődő még aznap magával vitte a bútoreladós cetlimet, miután odatettem, így írnom kellett egy másikat. A pali este fél 10-kor hívott fel, hogy olvasta a hirdetésemet és érdekli, rendkívül sokra értékeltem, hogy ezt nem tudta velem délután vagy kora este közölni. Megállapodtunk hát, hogy másnap este eljön megnézni a cuccokat.


Lakásnézés 1:
Török (vagy indiai) fazon és felesége.
- ez itt a nappali, mellette az étkező, erre pedig a hálószoba. A vesszőből fonott virágállványon és a karosszékemen kívül mindent el szeretnék adni.
- blablabla...
- az ágy 160x200cm-es, az étkezőasztal és a székek is fenyőből vannak. A kanapé kihúzható, 2 személyes. Ha megadja az e-mail címét, szívesen küldök fotókat és árakat is, hogy át tudja gondolni.
- nincs e-mail címem, de sms-ben elküldheti az árat.
- persze, ha megmondja, pontosan melyik bútorok érdeklik...
- küldjön egy árat mindenre all incl., nem aprózzuk el. Ha úgy döntünk, hogy kellenek a bútorok, viszünk mindent és majd a tesóimmal szétosztjuk a cuccokat egymás között.

(Pfff tesa, ti nem vagytok kispályások...! - gondoltaja Babi néni)

3 megjegyzés:

  1. Tipp 1. Ezek nem fognak semmit venni. Majd értesíts, ha tévedtem volna!

    VálaszTörlés
  2. Nincs kizárva, hogy DE! Egyszer eladtam hasonló alapon öt mázsa dinnyét. És vettem 5m-es fenyőbútort, szintén hasonló elven. Bár ott én voltam a török! ;) Legyen szerencséd.

    VálaszTörlés
  3. Nem lepne meg, ha a törökék nem vennének semmit, de nyilván nem fogom azt mondani nekik, hogy nem jöhetnek el megnézni... Sose lehet tudni, mi lesz belőle, nekem meg mindegy, ki fizeti ki az árát, felőlem ha egy rakás cirkuszi törpe veszi meg a bútoraimat, az is rendben van. :)

    VálaszTörlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...