Power hétvége

Voltam szombaton bikram-jógát kipróbálni: 40 fok szobahőmérsékleten végződnek a gyakorlatok, könyörtelen. Szépen, gondosan elolvastam előtte, amit a bikramos kezdőknek írtak a weboldalon, hogy mit vigyek magammal, hogy öltözzek fel stb, egy dologra viszont nem hívták fel a figyelmet: Váltás bugyi! Hülyén hangzik, de mindenemet úgy teleizzadtam, hogy utána ki kellett csavarni a ruháimat, a törölközőmet... Mivel mint mondám, nem volt nálam második bugyi, így a vizesben kényszerültem hazasétálni (mert inkább vizesben mint teljesen bugyi nélkül)... Magamban persze végigröhögtem a 10 perces utat, hogy ilyen a világon nincs, a szembe jövők nem is tudják, hogy vizes bugyi van rajtam és nem azért, mert mocskos gondolataim vannak (de ha vannak is, nem azért vizes)! Közben kaptam D-től egy sms-t, hogy ha a Mundsburg-centrumban van valami dolgom, nézzem már meg legyek szíves a zöldség-gyümölcs-kajáldánál a pultos csajt, mert egy haverja délután volt ott és az ő véleménye szerint neki való a lány. Mivel az utam a jóga stúdióból hazafelé pont átvezetett azon a szakaszon, ahol a bevásárló központ is van, nem hagyhattam ki a ziccert és bekanyartam csajt lesni. Pontosan tudtam, hogy kit kell keresni, illetve nem tévesztett meg, hogy 3 eladó csaj is állt a pult mögött, azonnal vágtam, melyikről beszélünk, majd megírtam D-nek, hogy szerintem rá van írva a neve, annyira passzol... Nem lepődnék meg, ha a jövő héten munka után még előfordulnánk kicsit a zöldség-gyümölcs préspult környékén.

A mai speed datingről csak annyit, hogy maga a bár, ahol az esemény zajlott, nem annyira tetszett, illetve a helység kivételével, ahol mi voltunk, eléggé Jurassic Parkos hangulat uralkodott. Rendkívül eklektikusan a bejárat fölött pl egy életnagyságú Batman figura figyelt, amit nem tudtam se a Jurassic Parkkal, se a speed datinggel, meg a rengeteg biliárd asztallal sem kapcsolatba hozni. Alapvetően 10 férfi és 10 nő jelentkezett be, viszont a férfiak közül - jellemző módon - 4 berezelt és nem jött el, így 10 nőre jutott 6 férfi... No comment. Összességében mindenki kedves volt és előzékeny, többen megállapították, hogy cuki francia akcentusom van. Az egyik pali nagyon képben volt mindennel kapcsolatban (kár, hogy sem a kora, sem a kinézete nem passzolt, cserébe nagyon vicces volt), amikor kiderült, hogy honnan szalasztottak, megkérdezte, hogy tudok-e lovagolni? Hát mit mondjak? Elsőre nem esett le, hogy miért kérdezi, furcsállottam is, hogy ez ugyan miért fontos (vagy ez megint valami kétértelmű mocskos kis kérdés, amit nem értek?), aztán amikor végre leesett, hogy ezzel csak azt akarta tudatni velem virágnyelven, hogy képben van, hogy a magyarok ilyen lovas nép, meg hogy nyereg nélkül stb, mondtam neki, hogy persze, hogy tudok, hétvégente néha amikor megunom a ló szőrén történő megülését, olyankor visszafelé nyilazok.

4 megjegyzés:

  1. Ez a bár borzalmas. Te meg tökhülye vagy :) Esetleg hozzátehetted volna, hogy de ezt minden "lovon" kipróbálod egyszer. (Mármint a hátrafele nyilazást) És akkor nem volt szimpi jelölt?

    VálaszTörlés
  2. És róla nem lesz poszt?! A csávó, aki majdnem megtetszett Khátának cÍmmel... befizetek, hogy miket kérdezett, szereti-e a vanÍliasodót, van-e haja, gyereke, kutyája, hetven nyelvvizsgája, akármije... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De majd lesz, csak megvarom, amig lesz mondandóm, plusz ma este el vagyok havazva, semmire nem lesz idöm. De látom, az alapkíváncsiság azért csak kicsurran belöletek. :)))

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...