NINCS IDŐŐŐM!

...úgyhogy előzetesben összefoglalom, milyen témákat érintünk a következő 1-2 napban, ha végre lesz egy szabad estém blogolni, ami a héten még nem volt:

- a Budapestről történő visszautam mindenképpen megér egy misét, mert még a magas Alpokban is jártam vasárnap (ami itt Allgäu néven fut inkább), pedig nem terveztem

- O. barátunkról, aki újabban egy ismeretlen, csinos nővel szemezget a kantinban, aki "képzeld Khátá, pont úgy néz ki, mint te, csak 10-15 évvel idősebb" és még a "jaj hogy menjek oda hozzá" és a "jaj mit mondjak neki" -fázisnál tartanak (illetve tartunk, mert időnként telefonos tanácsadást / távsegítséget nyújtok, így aztán közvetett módon bevonódtam a történetbe)

- a majom és a béka románca, amitől a szerencsétlen Babi néni és én is maradandó agykárosodást szenvedtünk, hála EM-nek és az ocsmány videónak, amit sajnos végig néztem


Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...