Mert nem tud ellenanyag nélkül atommagot hasítani...

Tegnap eljött a nap, mit várva vááártuuunk, az égen csillagfény ragyooog, Jézuska fáját ím elhozták a halkan szálló aaaangyaloook amikor végre sorra került A Film, ami miatt - csak hogy megértsem ki kicsoda és miért olyan, amilyen - 5 másik filmet kellett végig néznünk: The Avengers, azaz a Bosszúállók. Rendeltünk mellé egy eltúlzottan nagy family pizzát, amit ketten nem bírtunk begyűrni két nekifutásra, EM pedig hozott két sixpack sört, amit az este folyamán alaposan megcsócsáltunk. A film meglepő módon nagyon jó volt, de a megnézése tényleg csak azoknak ajánlott, akik látták az össze Iron Man-t, a Hulk 1et és 2t, a Captain America-t és a Thor-t, különben egyáltalán nem érthető a történet. (Ezek közül a Vasember1 és a Hulk2 jó, a Thor nézhető, a Captain America, a Vasember 2 és 3 pedig ramaty.)

Valamint: a múltkor ki lettem röhögve a nézetemért, amely Magyarországon teljesen elfogadott és amely szerint ha későn nehezet eszik az ember, rémálmai lesznek. Ezt itt fura módon senki nem ismeri és el sem hiszik, tegnap EM meglehetősen szemtelenül még röhögött is vacsora közben, hogy na majd a pizzától biztosan rémeket fogok álmodni. Ha rémeket nem is, de hülyeséget mindenképpen: egy étteremben ültem vele kettesben, valamiket ettünk, meg kávéztunk elég sokáig, majd kitalálta, hogy lopjunk el néhány csészét, tányért és poharat, mert milyen jól néznek ki, majd közölte velem, hogy a büntetés az éttermi lopásért egyébként 1050 EUR-ba kerül. Ezzel a lendülettel el is kezdte a csészéket a táskájába pakolni és engem is felszólított, hogy a kisebb poharakkal kezdjem, mert azok szebbek. (Hát mit mondjak? Én ilyet nem szeretek csinálni, mert azonnal látni rajtam, ha illegális dolgot művelek, a vérnyomásom fel is ment kb. ezerre), eltettünk pár ezt-azt, majd amikor a pincérnő - akit egyébként valami miatt rég óta jól ismertünk - nem figyelt oda, a távozás mezejére léptünk. A várost azonban csak egy hajóval lehetett elhagyni, amire persze a kikötőben várni kellett és teljesen paranoiás lettem, hogy el fognak bennünket kapni... és itt megszakad az álom, nem tudom, hogy elértük-e a hajót, mivel kicsit felébredtem, mert EM reggel 9-kor azt tolta mellettem, hogy Aufstehen-Aufstehen-Aufstehen (este a film után az ment, hogy Schlaf-Schlaf-Schlaf, úgy tűnik szereti ezeket a rövid, 3szor elismételhető utasítás-jelszavakat használni), odamorogtam neki, hogy ja klaaaar, majd ezzel a lendülettel vissza is aludtunk. Az álom furán folytatódott, egy bazi nagy, több emeletes házban voltunk, amit én béreltem. Épp hazaértem, amikor meg kellett hogy állapítsam, hogy a ház legfelső szintjén 2-3 ember van, akik festményeket adnak el (???), majd megjelent T. Kata valami jegyzettel, amelyen az állt (németül!!!), hogy ő sajnos nem tud ellenanyag nélkül atommagot hasítani - itt EM újra beleduruzsolta a fülembe, hogy Aufstehen-Aufstehen-Aufstehen, így már nem derült ki, hogy mennyi képet sikerült a házamban az idegeneknek eladni és hogy Katának milyen ellenanyagra volt szüksége a további atommag hasításhoz... Talán jobb is így. 

Természetesen mindehhez az őrülethez semmi köze annak, hogy este 11-kor még szalámis-pepperonis-gombás pizzát zabáltunk.

2 megjegyzés:

  1. dehát most tényleg! hogy gondolhatja bárki is, hogy ellenanyag nélkül tudok atommagot hasítani? felháborító.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ezt miért nem mered a szemembe mondani, miért egy cetliről kell megtudnom, hogy szégyenszemre nem tudsz ellenanyag nélkül atommagot hasítani? Azt pedig mindenki tud... :)

      Törlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...