Keresési kulcsszavak

Szárvusztok kis kádváskéim, 

igazán szívmelengető érzés, amikor néhanapján megnézem a blog statisztikájában a keresési kulcsszavakat, amiket beadtok a google-be vagy a blog keresőjébe bizonyos régebbi posztok megtalálásának reményében. Örülök neki, hogy a régebbi írások is időről időre előkerülnek, akkor is, ha ilyenkor - mihelyt abbahagytam a röhögést - el kell gondolkoznom azon, vajon mennyiben és hogyan járulok hozzá a társadalom épelméjű internethasználatához / olvasási szokásainak pozitív alakulásához? A keresési kulcsszavakat olvasva újra és újra bizonyosságot nyer a tény: SEMENNYIRE.  Sőt... Azt kérditek miért? Az ilyen és hasonló keresési kulcsszavak miatt (és nem, nem írtam át őket, szó szerint idézek a teljesség igénye nélkül). Hogyaszongya:

- "ingyen sex osnabrückbe" Hát mit is mondhatnék? Ingyen volt az igaz, belátom, de akkor még bőven együtt voltam M-mel, szerintem ez normális. Nem? A szexről ráadásul nem is írtam!!!

- "24/7 sexrabszolga" Ezzel őszintén szólva nem tudok mit kezdeni, ilyen poszt nem volt. A feltételezést megköszönöm, de visszautasítom.

- "a kund búvár története" Petőfi Sándor: Részlet

- "germania története" Ezt a kötetet sem én írtam, de nagyon megtisztel a feltételezés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...