Tender autó névadásra :)

Adél nyomán: "szóval jó, jó a nagybetű, de mégiscsak... írjunk ki tendert névválasztásra, hátha valaki jó keresztszülőnek mutatkozik!"
Szóval kedveskéim, aki a Roncsom hivatalos keresztanyja-keresztapja akar lenni, küldjön alternatívákat, mi legyen a Fahrzeug neve! Ide is jöhetnek a tippek meg a privát e-mail címemre is. A szavazást teljesen rátok bízom, a tippeket - feltéve, ha elég összegyűlik - felteszem majd ide és az lesz a neve a zöld kombiszörnynek, amit ti megszavaztok. :) 

Róla van tehát szó:

15 megjegyzés:

  1. Remek! Hidd el, előbb-utóbb nagyon besértődött volna ezeken a negatív jelzőkön. Még hogy kombiszörny! Szegényke :(

    VálaszTörlés
  2. Na akkor tessék ötletgyározni, te is szállj csak be a játékba, mert ha nem lesznek tippek, magamra maradok! Főleg, miután tegnap meg akarta puszilni a brémai autó hátulját, emiatt még morgok vele ma is! :)

    VálaszTörlés
  3. KITT :-D

    Hasselhoff

    Vaspillangó

    eisenSchmetterling :-D

    BatMobil után KatMobil :-D

    najó, ez most nem megy magától :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jóóók! Nekem a KatMobil tetszik a legjobban eddig. Meg a Schmetterlingen is jót röhögtem! :D Kitnek én is szoktam néha hívni, de mivel eddig semmilyen extra parancsomat nem teljesítette, leszoktam róla.

      Törlés
  4. Mert nem hittél benne :) A Katmobil nekem is tetszik, kap egy lájkot! Én jelenleg haldoklom influenzából kifolyólag, ez nem az a kreatív időszak. De valami majd csak eszembe jut!

    VálaszTörlés
  5. Bár én Boris Degenhardt-nak hívnám, ha az enyém lenne... De szerintem a Katmobil baromi jó. Like.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltűnő alul iskolázottságra vall megkérdezni, ki az a Boris Degenhardt?

      Törlés
    2. Boris Degenhardt? Hát ő:
      http://www.facebook.com/profile.php?id=100000549010842
      Egyébként pedig mixeltem a Mein Leben und Ich című opuszból :P

      Törlés
    3. De Kata malacára is a Gézát kellett volna javasolni.

      Törlés
  6. Gyöngyvér javaslata volt "Zsolti" (a béka után) :)

    VálaszTörlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...