Ma csak 50 percet esett az eső...

...kizárólag abban az 50 percben, amíg futottam. Komolyan, ohne Scheiß.

Kb 10 fok volt kora délután, amikor nagy nehezen rászántam magam, hogy megmozduljak. A napokban izmos hőmérséklet különbség van észak és dél-Németország között, ahogy hallom, itt legalább 7-8 fokkal melegebb van, mint fent. Mondtam tehát a Babi néninek, akivel épp csacsogtunk, hogy ha a fene fenét eszik is, elindulok futni, mert menni kell, ha szél fúj, ha eső esik - őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy azonnal elkezd esni, ahogy kiteszem a lábam a házból. Először csak csepergett, majd mire elértem a félutat jelző kereszteződéshez, ahol jobbra kanyarva Heidenheimba, balra kanyarva pedig Stuttgartba megy az ember, már tolerálhatatlanul szakadt az eső és fújt a szél. Mit lehet ilyenkor tenni? Mivel idáig is futva jöttem, nincs más választásom, mint tovább futni, mert senki nem fog hazavinni, ha a hátamon pörgök, akkor se. Ha beállok a tetős buszmegállóba a várakozó emberek közé, az sem segít rajtam, mert hideg van, vizes minden ruhám és nem tudom, mikor fog elállni az eső. Bähhh... hazafutottam tehát. Leírhatatlan érzés volt: szembe fújt a szél, vert az eső, alig láttam valamit és meg kellett állapítanom, hogy a nadrágom meglepően sok vizet fel tud szívni, ami azt a fantasztikus érzetet biztosítja, mintha kilós súlyokkal a lábamon futnék. Mert nem elég a saját seggemet cipelni. Remek. 

A kötelező c-vitamin és a forró zuhany után aztán nekiálltam az e-bayen kábelt keresgélni a laptopomhoz, mivel a jelenlegi töltőkábel érintkezési hibás (vagy hogy mondják ezt? Netzteil. Aminek az egyik felét a laptopba, a másikat meg a konnektorba dugom. Na.) Sajnos sokkal többet találtam, mint amire számítottam, nem tudtam eldönteni, pontosan milyenre van szükségem, úgyhogy mielőtt az egész cajgot kivágtam volna az ablakon, segítségül hívtam a pindúr pandúrokat Viktort, akinek ezúton is köszönöm a rendelkezésre állást és azt, hogy a szavakkal nem kifejezhető kompetenciámat és számítástechnikai szakértelmemet türelemmel viselte. (Próbált eleinte kérdésekkel segíteni: "Mi a típusa? 1415?" - Minek??? - "A laptopnak. Kata, másnapos vagy?") 
Eredmény: egy darab online megrendelt és kifizetett Netzteil (vagy kábelmiazisten), már csak ki kell várni, hogy a postás bácsi idehozza nekem és újra megmozdítható lesz a laptop! Juhú!

Valamint: már csak nagyon kevés idő választ el sötét, nagyon sötét terveim megvalósításának megkezdésétől. Akkor is, ha a tervezett időpontot egyes tőlem független, külső erők láthatóan el akarják halasztani, én kitartok. Khhh. :)

1 megjegyzés:

  1. a sötét terv a futás, s a külső gonosz erő az eső, és barátja a szél? :)
    nálunk itt stromkabel-nek hívják a dingsbumst, amit vettél

    VálaszTörlés

- Tegnap elaludtad a Kitchen Impossible végét, Mälzer gyözött megint. - Öööh... nemiiis! Honnan tudod? A hasadon volt a fejem, nem is láth...